2011-12-15

Update

Sitter har i soffan hos nagra slaktingar och tittar pa şanslı masa och skrattar sa jag grater. Har packat iordning och gatt igenom allting en extra gang och kollat sa allting ligger dar det ska i vaskorna, och imorgon bar det av mot flygplatsen igen. Runt halv tva ar jag pa svensk mark! Kanns konstigt.. Var ju ett tag sen jag var dar, men det kommer bli sa mysigt att traffa alla igen! Framfor allt mamma :)

Idag akte vi och halsade pa nagra andra slaktingar. Overraskade dom forst pa jobbet och satt dar en stund, sen gick vi till lekparken med Melissa och gungade, promenerade runt och tittade lite, sen blev det en svang till nagon annan slakting och at mat, sen tillbaka till den andra och umgas lite med dom och sen till slut tillbaka till den forsta. Ja, en lang dag och jag ar trott som satan, och imorgon ska jag upp runt halv 6 sa nu ska jag hoppa i sang och sova nagra fa timmar. Sa puss och godnatt, och önska mig lycka till imorgon pa min 3 1/2 timmes flygning med över aktiv bebis. Det blir kul :) ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar