2011-12-13

Allways by your side..

Min älskling är så orolig nu när jag åker till Sverige. Han har egentligen ingenting att oroa sig för och han vet det innerst inne, men han blir alltid stressad och ledsen när jag reser. Idag har han suttit lite som ett klistermärke på mig och följt efter mig som en svans hela dagen nästan. Har packat iordning det sista och lagt fram det som ska packas ner imorgon innan vi åker, sen var vi och handlade en sväng och nu är han iväg och köper bussbiljett åt mig. Mer än så ska vi inte göra idag, bara kramas och mysa. Vi ska ju inte vara ifrån varandra jättelänge men det är ändå alltid jobbigt när jag reser iväg. Så bloggen får vila lite idag och antagligen ända fram tills på fredag, vet inte hur det blir med internet i Istanbul. Men finns det så slänger jag upp några inlägg, annars vet ni att jag bloggar på fredag igen. Puss så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar