2011-12-17

Harry potter och äckliga ostbågar i Sverige..

Nu är internetet fixat och datorn på plats. Sitter här hemma hos mamma i göteborg och äter svenska ostbågar och choklad. Gillar varken ostbågar eller choklad så jag vet faktiskt inte varför jag äter det.. Vi kom i alla fall hit igår runt tre på dagen. Flyget var en timme sent men det gick bra ändå, och Melissa var så snäll och duktig hela vägen. Idag har vi varit i stan hela dagen. Kollade i affärer, åt thaimat, gungade på lekplatsen med melissa, träffade en kompis, umgicks med mamma och handlade lite vinter grejer till Melissa. Så det blev en lång dag och nu sover hon som en liten ängel här brevid. Är så mysigt att vara här och umgås med mamma och träffa alla, men jag saknar min älskling otroligt mycket. Vill krama och pussa på honom, känns konstigt att inte somna och vakna med honom. Men två veckor är inte långt och förhoppningsvis går tiden fort, har ju en hel del planerat. Men nu ska jag fortsätta titta på Harry potter och äta äckliga ostbågar. Puss.

Harry potter är sååå bra, älskar Harry potter filmerna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar