2011-05-07

Tillbaka!

Har haft fullt upp hela veckan.
Min mamma har ju varit här och hälsat på, så jag har inte haft tid för att blogga.
Vi har shoppat, åkt på utflykter, promenerat och tittat på saker och myst på restaurang.
Idag är sista dagen, hon åker hem imorgon på förmiddagen :(
Jag vill att hon ska stana här längre, men hon måste jobba och fortsätta med sitt liv i Sverige..
Men hon kommer i September igen och firar min 18 årsdag och jag funderar på att åka till Sverige en sväng i juni-juli.
Får se hur det blir.
Nu sitter jag i alla fall på balkongen och njuter av solen.
Väntar på att min pojkvän ska komma hem så vi kan gå ut en sväng tillsammans.
Hoppas ni får lika fint och varmt väder som jag har här, och en mysig lördag så hörs vi sen. Puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar