2011-05-02

2 maj 2011

Nu är min mamma här, och det är såå mysigt.
Hon kom till Antalya vid 12 igår så jag och min pojkvän var där och hämtade henne och körde till Alanya.
Det blev sammanlagt 5 timmar i en bil så jag var ju lagom rastlös haha..
Sen så visade jag henne runt lite, och gick och åt mat hos hans familj.
Hon hade aldrig träffat hans familj förut, men det gick jättebra och var jätte roligt.
Vi tittade på skor också, men vi orkade inte pruta och tjata så vi ska gå och köpa det med Emrah istället så man får tukrpriset direkt istället för ett jättedyrt turistpris.
Senare satte vi oss på restaurangen där min gosing jobbar och drack någon jättegod frukt grej och pratade om massa roliga saker och bara myste.
Hade en jättemysig dag, och ska ha lika mysigt varje dag i en vecka yeey!
Idag har vi inga planer, ska nog bara gå och titta lite och kanske handla.
Men ska försöka komma ihåg kameran så jag kan ta lite bilder, så ni får se hur jag har det här nere :)
Nu ska jag gå och väcka mamma och äta frukost. Hörs sen. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar