2011-04-28

Dålig dag

Har verkligen inte haft någon bra dag idag, tror dock det börjar vända.
Jag sov bara några timmar inatt så var helt slut när jag vaknade.
Och när jag tittade ut genom fönstret så ös regnade det och blåste och var riktigt skitväder, så jag blev ännu mer seg och deppig.
Sen såg jag att jag självklart hade glömt tvätten ute på balkongen också, så den var helt plaskvåt, och när jag gick ut och skulle plocka in den så krockade en bil precis utanför på vägen så det smällde jättehögt och gav mig nästan en hjärtattack.
Tycker synd om damen som körde, hon var i 50-60 års åldern.
Men hon verkade ganska okej när hon gick ur bilden, bara lite omskakad.
I alla fall så fick jag en usel start på dagen, och sen har det bara regnat heeela dagen vilket gör mig på ännu mer dåligt humör.
Och så har jag surat lite på min pojkvän också.
Men som sagt nu verkar det börja vända igen :)
Känner mig gladare, internetet funkar igen och min pojkvän kommer snart hem så jag kan kramas och mysa med honom.
Hur har eran dag varit? Förhoppningsvis bättre än min!! :)

Såhär såg bilen ut efter krocken, tycker lite synd om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar