2012-03-11

Godmorn

AAAh, blir galen av mina fantiserade grav symptom. Man kan inte bli gravid med hormonspiral.. Man ska i alla fall inte kunna det, och överallt står det att det är nästan lika säkert som sterilisering. aja blir nog ett test senare idag bara för säkerhetsskull! 


Annars då? Mina planer? Inga alls. Skulle åkt på utflykt men min man hade annat för sig så det blir inte av. Som jag sa igår, här i turkiet planerar man inte. Och planerar man så blir det ALDRIG som man har planerat. Sitter i alla fall här på balkongen och njuter av den varma luften. Jätte härligt ljummet fast det är helt disigt. Funderar på om jag ska göra mig iordning och gå ut eller något. Får se. Puss så länge!


Min lilla skrutt som väckte mig imorse genom att dra i mina ögonlock och peta mig i näsan haha..



1 kommentar: