2012-02-28

whats happening?

Alltså, jag tror jag är gravid. Har visserligen världens säkraste prev medel som tydligen ska stoppa allt, men tror ändå jag är gravid. Jag äter ju som om det vore sista dagen jag får mat. Vet inte vad det är med mig, jag äter seriöst tills jag spyr eller får ont i magen. Låter det nyttigt eller? Jag tar för det mesta hand om min mage strikt och äter otroligt häslosamt men denna helgen vet jag inte vad som hände, fick ett sammanbrott eller något. Eller så är det några nergrävda, omedvetna känslor som jag försöker glömma genom att äta. Har faktiskt ingen aning men jag måste skärpa mig, det håller liksom inte i längden och jag kommer bli jätte jättesjuk om jag fortsätter såhär.  Så med det sagt, vad har ni för er denna eftermiddagen? Själv har jag precis sytt klart en blus och ätit glass, så nu mår jag illa och har ont i magen. Ska snart kolla på öyle bir gecer zaman ki och äta godis.... Kanske skippar godiset, får se..

Sydde denna svarta transparenta blusen idag. Ser inte mycket ut för världen med den sitter jättefint på, perfekt slapp tröja! Kan visa er någon dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar