2012-02-25

Brownies med nötter

Blev lite bak ändå. Gjorde lagom kladdiga brownies med valnötter som blev jättebra. Nu sitter jag och väntar på min man och sen blir det bara sängen, en bra film och goda grejer. Idag ska jag faktiskt frossa i lite onyttigheter. Kommer få kramper i magen och inte kunna sova inatt och kanske får feber och blir sängliggande i flera dagar men det skiter jag i. Annars då? hur ser eran kväll ut?
Imorgon är ju grillning planerad så jag hoppas att det är fint väder imorgon också, sen får det regna hur mycket det vill på måndag. Sitter och funderar på vad jag vill grilla.. Marinerade kycklingspett som jag hittat på själv är ju så jäkla gott så det blir nog det för min del. Dom andra lär ju grilla typ inälvor och segt lammkött, så kyckling blir nog bra. Nu ska jag i alla fall äta lite mat, sen blir det lite Iffet innan älskling kommer hem och byter kanal. Puss så länge så hörs vi imorgon innan jag åker eller när jag kommer hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar