2012-01-11

Sitting in the dark

FY F*N vad det åskade och blixtrade inatt. Blev inte mycket sömn för mig.. Och självklart gick elen igen också, och jag som är så jäkla mörkrädd höll på att kissa på mig och börja gråta haha. Tur att laptopen var full laddad för den ger ganska mycket ljus, lite som en myslampa och så kan man sysselsätta sig och spela spel på den :) Det gjorde vi inatt, satt och spelade röj och harpan. Självklart vann jag hela tiden så till slut tyckte inte älskling att det var kul längre och gick och försökte värma lamacun i micron, tror ni det funkade eller haha, smartskallen glömde att vi inte hade el och tänkte att den var trasig hahaha..

Nu har jag precis ätit frukost och tänkte fortsätta med klänningen. Senare blir det nog en sväng till lekparken med Melissa och så måste vi översätta våra papper till turkiska. Vill baka någonting också så ska försöka hinna med det också. Får se vad som hinns med. Puss så länge!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar