2012-01-14

Morn!

Sitter här och känner mig seg efter ännu en hård natt med Melissa. Tycker dom där jäkla tänderna bara kan komma fram nu så vi kan få lite lugn och ro. Älskling är på jobbet och Melissa sover så vad tror ni jag gör? Jo, syr pärlor såklart! Måste ju det, den måste ju bli färdig denna eller nästa vecka så jag kan börja med allt annat som måste fixas. Typ bestämma och planera hur vi ska göra med mat, pynt, bil osv. När vi ska gifta oss? Ehm.. 4e Februari om exakt tre veckor idag. Om jag är stressad? Jaaaaa?!!! Men det löser sig, brukar göra det. Igår översatte vi i alla fall två av papprerna och idag ska vi fortsätta med resten, sen är det blodprov (nej har inte orkat göra det än) älsklings personbevis/familjepapper, och bokning av stället där man skriver på papper sen är det viktigaste klart. Ska fixa det nästa vecka så det blir färdigt så slipper man tänka mer på det och kan slappna av.

Nu ska jag fortsätta sy pärlor och sen göra lite frukost. Funderar på att göra yoga innan men få se om jag orkar. Hörs senare. Puss!

Sliten tjej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar