2012-01-13

Fredag? eller?..

Goddag! Lite sent första inlägg för dagen men kom faktiskt hem precis. Blev en sväng till lekplatsen och gunga lite med Melissa, sen en sväng till hans systers jobb och säga hej och sen en sväng till kusinen för att leka lite. Blev inte mycket sömn inatt heller, Melissa sover så dåligt nu när tänderna kliar så hon gnäller och vaknar och biter i det första hon får tag i. Vilket oftast är min tutte.. Så ja, då vaknar jag och skriker och väcker Emrah och så är det en sån ond cirkel hela nätterna :) Fick i alla fall sova lite idag på morgon när Melissa lekte med sin faster och farmor, så lite piggare känner jag mig allt.

Annars har jag en trevlig nyhet, Emrah har äntligen hittat ett jobb så han är iväg och jobbar idag. Känns skönt för både honom och mig att få in lite pengar. Vet att han kommer i alla fall kunna slappna av mer och inte vara så stressad. Har inga andra planer för dagen, ska försöka komma iväg och köpa majsbröd (gluten intolerant, you know) eller kanske baka eget? får se vad jag hittar på. Sen måste jag sätta mig och sy lite pärlor för jag har inte ens orkat kolla på klänningen idag. Nu ska jag i alla fall äta något och sen fixa med lite papper. Hörs senare. Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar