2012-01-16

God förmiddag 12.0

Vaknde nu, både jag och Melissa var helt utslagna efter nattens gnäll (Melissa) så det var verkligen skönt att få sova ut nu på morgonen. Igår åkte jag ju till Metro och kollade lite men hittade ingenting. Så störande att jag åkte hela vägen dit och så fanns det inte ens där utan fick köpa liknande på bim när jag kom tillbaka. Handlade blöjor Melissa också men hon var tydligen allergisk mot dom jag köpte så när jag äntligen var hemma från Metro och blöt och kall så var jag tvungen att ge mig ut i regnet igen och köpa andra. Älskling och jag köpte även massa annat gott och myste hemma sen. Vi älskar verkligen att mysa haha.

Idag har jag inga planer, ska ringa till älskling och påminna om att hans pappa MÅSTE hämta hans familjebevis, också måste han själv ringa och boka för blodprov. Men jag är ju tillsammans med världens segaste människa så fort går det inte..! Ska i alla fall försöka få i mig lite frukost om en stund och sen göra mig iordning lite. Hörs senare. Puss!

Det var så trevligt väder igår...not. Höll på att kissa på mig varje gång det blixtrade och åskade haha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar