2011-12-30

Underbara

Åh min bebis är så underbar.
Bara myser och leker och myser och leker..
Det är verkligen obeskrivligt och fantastiskt att ha barn, och se hur den lilla människan utvecklas och växer.
När jag blev gravid var det första folk sa : oj, du kommer alltid vara trött och arg, och ditt liv är slut.
Men jag har har inte känt en enda negativ känsla sen hon föddes, klart jag är trött ibland men det är ju alla ibland, för mig känns det som att livet började när hon kom.
Jag älskar att vara mamma och vill inte byta mitt liv mot någonting, är så lycklig och tacksam för min underbara och kärleksfyllda lilla familj.
Önskar att jag kunde ge lite av min lycka till alla olyckliga människor i världen, typ skicka det i ett mail eller något.
Men det går inte..
Ligger i alla fall här och tittar på big bang theory och lyssnar på melissa som snarkar.
Imorgon om det inte blåser så mycket så ska jag iväg och göra lite ärenden, annars har jag inget planerat utan tar det som det kommer.
Sov så gott så hörs vi imorgon! Puss.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar