2011-12-12

Måndag? Eller fredag hela veckan..

Det är visst måndag idag, eller? För mig är det fredag hela veckan..haha. Sitter här och äter sen frukost och dricker varmt vatten med mynta. Eftersom jag är lite efter i huvudet så har jag fortfarande inte tagit tag i packningen, och jag åker i övermorgon.. Så tänkte försöka skärpa till mig och organisera ihop någonting idag. Sen har jag fortfarande två julklappar kvar att köpa.. haha jag är ju så seeg! Well, eftersom jag åker till Istanbul först och stannar där i två dygn så tänkte jag att jag kan köpa det sista där. Mycket billigare! Sen ska jag skärpa mig med bilder här i bloggen också, har en bra kamera men jag är för lat för att använda den. Mycket enklare att bara slänga upp en cam bild. Men som sagt, ska skärpa mig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar