2011-12-22

Lugn dag.

Idag gör jag ingenting. Ingenting alls, och det är sååå skönt. Ligger här hemma hos mamma och tittar på tv och Melissa leker och leker och leker. Och det är det enda vi ska göra idag. Igår mötte vi upp mamma i stan på förmiddagen, sen blev det sushi och lite shopping innan skolavslutningen. Gick ju och hälsade på min gamla skola och träffade alla mina gamla lärare och så sen, så de var trevligt och väldigt roligt att visa och berätta hur jag har det nu. Sen efter avslutningen gick vi hem till mammas kompis och fikade och umgicks. Hon passade mig väldigt mycket när jag var liten, lite som en extra mamma så det var mysigt att träffas igen. Men som sagt, jag är verkligen trött idag. Inte trött men seg, väldigt seg. Så nu ska jag fortsätta sega mig och äta youghurtgodis. Kanske bloggar senare. Puss så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar