2011-11-25

oo.

Sitter här och nördar framför datorn fast jag egentligen vill sova. Kan inte slita mig fast jag är trött som ett as.. Har inte gjort så mycket idag. Var en sväng hos grannen och åt kaka och hälsade på deras utbytesstudent från afrika som kom idag. Stackarn, hon ska vara här i en vecka, känner ingen och kan inte språket speciellt bra. Men det är en otroligt lärorik och intressant upplevelse för henne. Sen hjälpte jag Emrahs syster för att hon skulle på jobbmiddag. Så jag hjälpte henne med outfit och fixade hennes hår med löshår, blev jättefint verkligen! Annars så har jag som sagt inte gjort så mycket idag och ska väl slita mig från datorn om en stund och hoppa i säng. Imorgon ska jag iväg och fika med några tjejer, så det blir förhoppningsvis trevligt. Vi hörs mer imorgon, med bättre OCH roligare uppdatering. Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar