2011-11-12

Det ar en upplevelse..

Igar sa var det ett gang killar som började slass utanför fönstret. Sen kom fler killar. Och polisen. Och till slut kom en arg morbror och slangde in dom tva killarna som började braka (tydligen bröder) i sin bil och akte snabbt ivag. Haha, jaaa precis som vilken kvall som helst helt enkelt..

Well well, annars har jag bara suttit hemma hela dagen idag och varit jaaatte trött. Melissa vacker mig varje morgon genom att dra mig i nasan, stoppa in fingrarna i munnen och sla mig i ansiktet haha, skitkul. Sa man blir lite seg resten av dagen.. Har bara tittat pa film, haft ansiktsmask och pysslat om mig sjalv lite. Skönt med sant ibland! Nu pa kvallen har jag tittat pa Iffet (serie) och tankte hoppa i sang om en stund nar jag ar klar med att fixa naglarna. Och imorgon far jag min dator igen yeey, sa da blir det enklare att blogga :) Puss sa lange!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar