2011-11-05

KAOS

Idag ar det dagen innan bayram-dagarna börjar, typ som vara röda dagar i sverige. Sa alla ar helt galna och handlar som hysteriska hönor. Var ute och kollade lite idag men hittade ingenting pa rean, helt sjukt mycket folk!! Och alltsa, det finns ingenting som slar turkiska kvinnor nar dom shoppar. Jag stod och tittade pa en tröja och helt plötsligt kommer nagon tant och sliter den ifran mig och ger mig varldens mördar blick och sager att hon ska ha den, okej visst ta den den?! Som sagt helt galet..

Igar hittade jag i alla fall tva par skor, bada kilklackar och jatte bekvama. Sa det blev jag nöjd med!! Letade efter nagra tröjor ocksa men hittade ingenting och som sagt sa ar det valdans mycket folk ute dom har dagarna sa jag orkade inte kolla sa mycket. Far leta efter det nar bayram ar slut och alla stannar hemma.. Nu tankte jag baka en kaka om en stund och sen bara ta det lugnt resten av dagen, ar helt slut i huvudet sa ska hitta en bra film och gosa ner mig med Melissa. Hörs senare. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar