2011-10-24

Sjuk, skakig och svag.

Nar jag vaknade i morse sa kande jag mig lite konstig, typ skakig och lite illamaende. Sen försökte jag ata lite frukost och stadade lite men kande mig fortfarande svag och konstig, och nu pa kvallen sa började jag ma jatte jatte illa. Sa illa sa jag spydde, kallsvettades och började skaka sa mycket sa jag inte ens kunde halla i ett glas. Skitkonstigt.

Sa jag har alltsa inte gjort nagonting idag mer an att vara lite sjuk och dalig. Har bara tagit det lugnt och vilat.
Föresten sa var jag ju i Side igar med Melissa, och halsade pa Sandra och Belma. Hade det supermysigt och gick runt dar och hade lite sight seeing (stavning?). Hade aldrig varit inne i sjalva side sa det var kul att ga runt och titta lite, och det ar alltid skönt att traffa nagon som pratar samma sprak som en sjalv. Sa det var en valdigt trevlig dag, bortsett fran jordbavningen..

Men nu börjar jag ma illa igen sa ska nog ga och lagga mig och hoppas att det gar över till imorgon. Sov gott. puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar