2011-08-13

Ramadan.

Det ar ramadan nu i augusti, alltsa man fastar.
Sa man ater eller dricker ingenting under dagen nar solen ar uppe, sa far man ata sen runt 8 pa kvallen.
Gjorde det i 6 dagar men sen borjade mjolken ta slut (ammar) sa da slutade jag med det.
Annars sa hander det inte sa mycket, ar sugen pa att flytta till en annan lagenhet sa kollar runt lite pa det.
Kanske blir i vinter for det ar lattare och billigare da nar alla turister har akt harifran.
Det ar egentligen inget fel pa den lagenheten vi har nu, bra lage, bra hyra, fin och frash inuti och stor balkong sa tror jag mest vill flytta for att jag ar uttrakad eller rastlos.
Jag vill oppna ett bageri ocksa men det kommer nog forbli en fantasi haha, far halla mig till att baka kakor hemma an sa lange..
Hur ar det i sverige? Vi har det varmt som satan har..
Saknar svensk mat.
Men det far vanta, har ingen resa planerad forens i december.
Men nu ska jag sluta prata om ointressanta saker och ga och ata. Ha det sa bra. Puss.

Ursakta bilden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar