2011-08-30

İyi bayramlar (stavning?)

Nu har bayram borjat, och det ska tydligen halla i sig i tre dagar.
Det innebar att man firar efter att fastan ar slut, sa man far gaster hela dagarna och folk kommer och gar hela tiden.
Massa god mat och kakor och andra goda saker ar det forstas ocksa, en valdigt mysigt hogtid!
Min pojkvan borjade sent idag sa vi akte ivag och halsade pa lite vanner och sen satte vi pa hans kompis restaurang och at mat och spelade spel.
Harligt att fa spendera lite tid tillsammans!
Nu har jag precis tittat klart pa en film och pratar med lite vanner pa msn, saknar dom, men snart kommer dom :)
Det kommer bli sa harligt att ses!
Dom kommer antagligen i september och halsar pa, sa det ar inte lang tid kvar.
Nu ska kolla lite till pa datorn och sen ska jag ga och sova, sov bara 5 timmar inatt sa jag ar lite seg i huvudet kanner jag.
Godnatt alla fina och sov gott! (Tyvarr gar det inte att ladda upp bilder, sa det far bli imorgon istallet.)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar