2011-04-25

Idag!

Min gosiga pojkvän bjöd ut mig på middag idag i det fina vädret.
Efter maten så promenerade vi en sväng, men det var alldeles för varmt så vi gick hem och satte på ac:n istället.
Så vi har bara legat och myst nu på eftermiddagen och tagit det lugnt.
Jag måste fixa lite saker denna veckan också, för min mamma kommer snart och hälsar på (yeey) så behöver förbereda lite saker tills dess.
Ska göra en lista med saker som vi ska göra under veckan hon är här, vill att hon ska hinna se så mycket som möjligt eftersom det är första gången hon kommer och hälsar på.
Det kommer bli så mysigt!! Saknar min mamma jättemycket.
Nu vaknar min bebis. Hörs senare. Puss.

Hade på mig det här idag:




1 kommentar:

  1. Hej Amanda! Hoppas allt är bra! Tänkte höra med dig vart du har köpt dina solbrillor? dö-snygga! Ta hand om dig! / mellie

    SvaraRadera