2011-03-17

Övervikt?

Försöker få ner allting i väskan utan att det ska bli för mycket övervikt men det är ju supersvårt.
Jag tycker ändå inte att jag har så mycket saker med mig men vi får se när jag ska väga väskan, tror i alla fall att det kommer vara minst 8-9 kg för mycket så jag hoppas inte att det kostar för mycket för varje kilo.
Någon som vet ugnifär hur mycket det brukar kosta per kilo?

Dom senaste dagarna har jag bara shoppat och tränat och träffat vänner.
Känns bra att jag har hunnit med det mesta, känner mig nästan helt färdig för att åka men det är en vecka kvar så då ska jag bara passa på att fixa och pyssla med det sista.
Så nästa söndag ska jag sitta på balkongen och äta frukost i solen och bara njuta, det ska bli så skönt att åka hem det känns verkligen som tusen år sen och jag saknar min älskling så mycket att det gör ont.
Ska krama sönder honom när jag kommer dit!

Nu måste jag kämpa vidare med packningen, håll tummarna för att allt går ner och får plats utan att väga ett ton :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar