2011-03-09

9 mars 2011

Jag hade tänkt träffa en kompis idag och ta en promenad och kanske fika, helt enkelt bara njuta av det fina vädret.
Men när jag precis var färdigfixad och redo för att gå så började snöstormen, så jag skippade dom planerna och gick och la mig i sängen istället.
Så nu ligger jag bara här och myser med min bebis, och det tänker jag nog göra hela dagen!

Har föresten haft fullt upp dom senaste dagarna.
Har fixat pass till Melissa, hämtat födelsebevis på skatteverket, varit hos familjerätten och fikat och umgåtts med min mamma.
Känns skönt att det mesta är klart nu, behöver bara köpa lite saker innan jag är helt redo för att åka men jag har två veckor på mig så det är ganska lugnt än så länge.

Nu ska jag fortsätta dega i sängen. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar